Stichting NU of NOOIT

.

Uit dank, respect en waardering voor de inzet van (oud-) geüniformeerden ten dienste van de samenleving is de Stichting NU of NOOIT erop gericht om op een aansprekende wijze fysiek en psychisch gewonde 'uniformdragers' als lotgenoten bij elkaar te brengen en ervaringen uit te wisselen.

In deze korte podcast vertelt Gérard Urselmann, namens de Stichting NU of NOOIT, hierover.

Ook dit jaar (2022) organiseren zij, op zondag 4 september tijdens de Wereldhavendagen Rotterdam, de zeer gewaardeerde rivierdagcruise.

De functionarissen en andere vrijwilligers binnen de stichting zijn afkomstig uit diverse maatschappelijke geledingen.

Website Stichting NU of NOOIT

RIVIERDAGCRUISE 2022

PODCAST GÉRARD URSELMANN

KLIK OP DE PLAY-BUTTON HIERONDER VOOR DE FOTO'S-VIDEO