Ton van der Linden

84-1 | commando sergeant - dpl
Sponsor van Stichting Jouw Verhaal

Twee leden van de ras-Utrechtse familie vd Linden hadden al een groene baret, toen Ton richting Roosendaal toog.

Ondanks de lichte druk slaat cursist Ton vd Linden zich met verve door de ECO heen en gaat als ploeg commandant de 104 in.
In deze parate periode raakt hij écht verslingerd aan het buitenleven.

Na het afzwaaien duurt het desondanks toch nog tot 1997 voordat hij samen met zijn vriendin Jeanette het avontuur aangaat. Australië is hun bestemming.

Ton en Jeanette gaan in Sydney wonen en trekken na 12 jaar diep de Australische bush in om eindelijk toe te geven aan het verlangen om écht buiten te gaan leven.

Leer in dit interview hoe zij de primitieve omstandigheden trotseren, hun onderkomen steeds geriefelijker weten te maken en hoe ze genieten van elkaar, de natuur en haar rust.

Dit vraaggesprek is uiteraard telefonisch afgenomen en door de eerder genoemde locatie is de geluidskwaliteit niet optimaal te noemen. Neem echter even een uurtje de tijd om een jaloersmakend levensverhaal tot je te nemen. Veel luister plezier!

Ton en Jeanette hebben een eigen Youtube channel waarin ze leuke ervaringen delen vanuit de 'bush' in Australië, er staat ook een video bij hoe je zelf bier kunt brouwen! En bier (uit de groene baret) drinken is zo'n beetje de eerste actie van elke commando geweest.

Ga naar het Youtube kanaal van T&J

KLIK OP PLAY-BUTTON HIERONDER OM DE YOUTUBE FOTO'S-VIDEO TE BEKIJKEN.

KLIK OP PLAY-BUTTON HIERONDER OM DE PODCAST TE BELUISTEREN.

'Like' wat je ziet?

Klik op de knoppen hieronder en volg ons, krijg je geen spijt van! Thanks.