Reünie KCT Lichting 82-5

Ruim een jaar geleden heeft de Mutsdas Podcast het levensverhaal van dpl cdo Paul Borst mogen optekenen. Als geboren en getogen Roosendaler wist hij zich omgeven door buurmannen met een groene baret. Op vrijdag 23 december 1982 kreeg Paul met lichting 82-5 zijn groene baret uitgereikt door C-KCT lkol Leunissen.

Paul en twee maten hebben ervoor gezorgd dat op 15 en 16 december a.s. deze onvolprezen lichting het feit gaat vieren dat ze zich alweer veertig jaar (oud-) commando mogen noemen.

Mutsdas Podcast ondersteund deze reünie met een podcast

Alle deelnemers worden telefonisch geïnterviewd. In ongeveer drie minuten wordt hen gevraagd om een beeld te schetsen wat er in veertig jaar met hun gebeurd is. Daar maken wij één geheel van zodat eenieder weet heeft van wat de ander is overkomen. Dit als basis voor meer persoonlijke verdieping.

Bijzonder aan deze reünie is dat men aanwezig is bij de de binnenkomst van ECO ligplg 22-02. Veertig jaar later het spektakel mogen aanschouwen wat ooit hen ten deel is gevallen, moet een fantastische ervaring zijn.

De reünie wordt voortgezet met een ontbijt op de Rugby Club Roosendaal Commando Combinatie. En wordt afgesloten met een ‘talkshow’ waarin Stefan Mutsdas met de instructeurs van weleer, herinneringen gaat ophalen.

Mocht jij nou een reünie organiseren en deze op dezelfde wijze wil verrijken? Neem dan contact op met Stefan Mutsdas: stefan@stichtingjouwverhaal.nl