Alles/meer over de KCT Reunie 2022

Één keer in de vijf jaar mogen wij met z’n allen weer een keer naar Roosendaal. De heugelijke aanleiding is de traditionele Korps reünie.

De Stichting Commandoreunie (SCR) wil zoveel mogelijk mensen uitnodigen om het tachtigjarige bestaan van ons prachtige Korps mee te vieren.

Een ieder die minimaal 6 maanden op de Engelbrecht van Nassaukazerne heeft gediend en/of gewerkt heeft is van harte uitgenodigd.
Dit zijn dienstplichtigen én beroepsmilitairen met of zonder groene baret, burgermedewerkers en uiteraard de Mariniers die de ECO met goed gevolg hebben afgesloten en groene baret gebrevetteerd zijn.

In vergelijking met de vorige edities zijn er een aantal aanpassingen. De grote werkdruk op de parate compagnieën, de noodzakelijke veiligheidsmaatregelen en verbouwingen op de kazerne maakt dat deze reünie er anders uitziet dan voorheen.

Vele oudgedienden zijn lid van de Commandostichting en zijn, als het goed is, middels het magazine De Groene Baret op de hoogte gebracht van de Korps reünie. Toch is er nog een groep die geen begunstiger is van De Commandostichting en niet ons lijfblad ontvangt.
Om deze groep te bereiken heeft de SCR de Mutsdas Podcast gevraagd om langs een andere weg ruchtbaarheid te geven aan de festiviteiten. Na het beluisteren van twee korte afleveringen van een kwartier kent de Commandoreünie geen geheimen meer voor jou.
We hopen natuurlijk dat je je gaat inschrijven en uiteraard gaat komen!

Nu in de Mutsdas Podcast: alles over de KCT reünie 2022.

KLIK OP PLAY-BUTTON HIERONDER OM DE YOUTUBE FOTO'S-VIDEO TE BEKIJKEN.
Deel 1:

Deel 2:

DEZE PODCAST KUN JE OOK BELUISTEREN VIA DE PLAYLIST VAN ONDERSTAANDE PODCASTDIENSTEN