Hermanus van Woudenberg

67-2 | commando kapitein - bd
.

Hump, van Kampen, Collins, Menten, Duval, Mummie….

Op de dag voor de KCT-reünie op zaterdag 21 mei het levensverhaal van één der iconen van ons korps.

Zelf zal hij niet aanwezig zijn op de reünie. Een aantal oude maten overnachten echter wel bij hem en zodoende bouwen zij hun eigen feestje.

Het werk ging altijd voor het meisje. Dat in combinatie met een ‘ruig’ mess-leven, maakt dat zijn eega veel met hem te stellen had.

Dit interview is ter nagedachtenis aan Frieda. Zijn maatje waar hij zeven maanden geleden afscheid van heeft moeten nemen. Voor hun nageslacht én voor de maten van toen.

Lichting 67-2. In deze aflevering van de Mutsdas Podcast mogen wij meeluisteren naar het boeiende levensverhaal van de man met de vele aliassen: commando kap bd Hermanus van Woudenberg

KLIK OP PLAY-BUTTON HIERONDER OM DE YOUTUBE FOTO'S VIDEO TE BEKIJKEN.

KLIK OP PLAY-BUTTON HIERONDER OM DE PODCAST TE BELUISTEREN.

Mummie's muziekfavorieten:

Mijn geboortegrond

Het Gelders volkslied - Vordens mannenkoor

Voor Frieda

Always on my mind - Elvis Presley

Mittenwald etc.

Alte Kameraden

Suriname

Bruine bonen met rijst - Max Wolski

Plotseling overleden vriend

He was a friend of mine - Bob Dylan

In gedachten bij de reünie