Stefan ontmoet Kees de Waard

Welke KCT'er kent deze markante commando met zijn imposante verschijning niet? Stefan heeft, afgelopen woensdag 2 juni, Kees de Waard ontmoet en hebben ze o.a. zijn recent verschenen boek 'De militaire levensloop van een para-commando' besproken.

Mogelijk kunnen we als Stichting Jouw Verhaal binnenkort ook het levensverhaal van Kees via onze website ontsluiten. Dan belooft dat een mooie combinatie te worden samen met zijn boek dat via de officiële Commando Toko van De Commandostichting te koop is.

Ook wij hebben een exemplaar besteld.

Update: 23 juni 2021

Kees ontvangt a.s. vrijdag Stefan om het gesprek aan te gaan om zijn levensverhaal te vertellen. Gegeven zijn prachtige boek boordevol met beeldende verhalen zal er vast een focus moeten komen om sowieso de periodes van Kees bij het KCT aan bod te laten komen.

We zijn al onder de indruk van zijn boeiende en humoristische schrijfstijl, dat belooft al heel wat, nog even dus en we weten ook hoe goed ie zijn verhaal kan vertellen. Neemt ie ons mee naar hogere sferen?

Nieuwsbrief Stichting Jouw Verhaal

Vind je het leuk en/of interessant om bij te blijven met het nieuws rondom de levensverhalen en ontwikkelingen aangaande de Stichting Jouw Verhaal?

Zo ja, abonneer je dan op onze periodiek, via e-mail, te brengen nieuwsbrief. We blikken dan terug naar de afgelopen periode en laten je weten wat je de komende tijd zoal van ons kan verwachten. Ik zou zeggen, doen!